משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה חליפת רכיבה לנשים

חליפת רכיבה לנשים

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

חליפת רכיבה לנשים SPYKE דגם ESTORIL SPORT LADY שחור

חליפת רכיבה 2PC SPYKE דגם ESTORIL SPORT
2,034 ₪ 3,390 ₪

חליפת רכיבה לנשים

זה ידוע שבין גברים ונשים ישנם הבדלים פיזיולוגיים טבעיים. חליפת רכיבה לאופנוע הינה דבר הכרחי לכל רוכב או רוכבת המעוניינים במיגון מקסימלי, ואנחנו, רשת אופנוסנטר, מעוניינים להציע גם לרוכבות את המידות המתאימות להן.

חשיבות התאמת המידה לרוכבת

על מנת שהמיגונים הקיימים בחליפת רכיבה לאופנוע ימוקמו במקום המדויק אשר עליו הם אמורים להגן, אנו צריכות להתאים את מידת החליפה לגוף בצורה המדויקת ביותר, ככל האפשר. החליפות בקטגוריה חליפות רכיבה לנשים מגיעות במידות 40 עד 44 ובקטגוריה הכללית הן מגיעות במידות 46 עד 58, תלוי בסוג החליפה. אם אתן לא מוצאות את המידה הנכונה לכן בקטגורית הנשים, אל תהססו למדוד גם חליפות גדולות יותר, כיוון שהתאמה נכונה של המידה יכולה להציל חיים. יועצי השירות שלנו ישמחו לעזור לכן לבחור את המידה והדגם הנכונים עבורכן.

חליפת רכיבה חלק אחד

חליפת רכיבה חלק אחד היא חליפה ממוגנת המורכבת כמו אוברול הבנוי ממכנסיים ומעיל ועוטף את כל הגוף. בעצם, אלו שני פריטים בפריט אחד בודד. החליפות מגיעות עם מיגונים בכתפיים, במרפקים, בגב ובברכיים, כך שבעת נפילה, אזורים אלו יהיו מוגנים – אלו האזורים הנפגעים ראשונים בדרך כלל בעת נפילה והם אזורים רגישים ושבירים. חליפה ממוגנת מסוג זה תעזור לנו לשמור על גופנו ועל חיינו. בנוסף, רוב החליפות מגיעות עם בד מנדף זיעה באזורים מסוימים, עשויות עור ובחלקים מסוימים עור מחורר על מנת לשמור על אוורור.

חליפת רכיבה שני חלקים

חליפת רכיבה שני חלקים מיועדת למי שמעוניין ליהנות משני העולמות. כמו חליפת רכיבה חלק אחד, אלו שני פריטים המגיעים ברכישה אחת, אבל הפעם הם מופרדים אחד מהשני. החליפה מורכבת ממעיל לאופנוע ומכנסי רכיבה לאופנוע הנרכשים כפריט אחד. בדיוק כמו חליפה של חלק אחד, החליפות האלו ממוגנות בכתפיים, במרפקים, בגב ובברכיים. היתרון בחליפה מסוג זה הוא שאפשר לבחור לפי סגנון הרכיבה של אותה רכיבה שאתן עומדות לעשות באותו היום, באיזה חלקים להשתמש – האם להשתמש בחליפה כולה, רק במעיל או רק במכנסיים. יתרון נוסף הוא שהמעיל יכול להוות גם מעיל יומיומי לכל מה שאתן עושות כאשר אתן לא רוכבות על האופנוע.

דוגמא לחליפת רכיבה לנשים ברשת אופנוסנטר

דוגמא לדגם אשר נמכר בחנויות ובסניפים שלנו הוא דגם ESTORIL SPORT LADY של החברה האיטלקית SPYKE. זוהי חליפת שני חלקים, עם רוכסן היכול לחבר בין שני החלקים. החליפה עשויה עור באפלו דוחה מים. בחלק הפנימי שלה יש בטנת רשת ואזורים נמתחים על מנת שתהיה לכן גמישות ונוחות מקסימלית בעת הרכיבה על האופנוע. מקדימה, מאחורה, בשרוולים וברגליים של החליפה, יש עור מחורר על מנת לשמור על זרימת האוויר לאזורים אלו ולהפוך את הרכיבה לנוחה, מאווררת ונעימה.

תוסף חשוב לחליפות רכיבה לאופנוע

חלק מהחליפות שאנחנו, רשת אופנוסנטר, מציעים לכלל הרוכבים והרוכבות מגיעים עם הכנה למגן גב רך בניגוד למיגון מובנה בגב. אופציה זו בעצם מאפשרת לכן לבחור אם תרצו להתמגן באזור זה בכל רכיבה בנפרד. אנו מציעים לכן את האופציה של רכישת מגן גב לאופנוע בקטגוריית מיגונים לרוכב. בנוסף, חשוב להתמגן גם עם כפפות לאופנוע, כיוון שהחליפה לא מכסה את הידיים. כדאי גם להתמגן עם נעלי רכיבה לאופנוע  או מגפי רכיבה לאופנוע על מנת לשמור על הרגליים, הקרסוליים והעקבים.


רשת אופנוסנטר, הרשת המובילה לציוד ואביזרים לאופנועים, מציעה לכלל הרוכבים והרוכבות מגוון רחב של ציוד נלווה לאופנועים, קסדות לאופנוע, מעילים לאופנוע, חליפות רכיבה לאופנוע, מנעולים לאופנוע ועוד המון דברים החשובים לחוויית הרכיבה של רוכבי ורוכבות האופנועים. אתם מוזמנים להתקשר למספר 054-979-3930 או לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ לאותו מספר, ואנו נענה על כל שאלה שתעלה בראשכם. רכיבה נעימה ובטוחה לכולנו!

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!