משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה חליפת רכיבה שני חלקים

חליפת רכיבה שני חלקים

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

חליפת רכיבה שני חלקים RED דגם PRO RACE

חליפת רכיבה 2 חלקים RED דגם PRO RACE
1,050 ₪ 1,500 ₪

חליפת רכיבה לנשים SPYKE דגם ESTORIL SPORT LADY שחור

חליפת רכיבה 2PC SPYKE דגם ESTORIL SPORT
2,034 ₪ 3,390 ₪

חליפת רכיבה שני חלקים SPYKE דגם 2.0 ASSEN SPORT שחור לבן

חליפת רכיבה 2PC SPYKE ASSEN SPORT שחור לבן
3,540 ₪ 5,900 ₪

חליפת אופנוע שני חלקים

בין אם אתם רוכבי כביש, רוכבי שטח או רוכבי מרוצים, חליפת רכיבה לאופנוע היא בהחלט הדרך הנכונה ביותר להתמגן. מעבר לקסדה לאופנוע שהיא חובה לחלוטין וכפפות לאופנוע המגנות על הידיים שלנו, חליפת אופנוע היא הפתרון היעיל ביותר למיגון מלא. ברשת אופנוסנטר יש מספר סוגים של חליפות רכיבה לאופנוע כמו חליפת אופנוע שני חלקים, חליפת אופנוע חלק אחד וחליפת אופנוע לנשים. חליפת אופנוע שני חלקים היא המוצר המושלם עבור מי שמחפש ליהנות משני העולמות.

שניים באחד – חליפת רכיבה שני חלקים

בחליפה מסוג זה יש שני חלקים – החלק העליון שהוא המעיל לאופנוע והחלק התחתון שהוא בעצם מכנסי רכיבה לאופנוע. במגוון הדגמים השונים שאנחנו מציעים באתר ובסניפים יש מיגון מלא בשני החלקים של החליפה. במעילים יש מיגון בכתפיים, במרפקים ובגב, שהם החלקים הראשונים שנפגעים בעת נפילה, ובמכנסיים יש מיגוני ברכיים קשיחים. ההפרדה בין המעיל למכנסיים היא מה שעושה את החליפה כל כך מושלמת - מצד אחד קונים את החליפה כפריט אחד אשר חלקיו מתאימים אחד לשני ומשלימים אחד את השני, ומצד שני, אין צורך להוריד את כל החליפה כאשר רוצים להתאוורר או ללכת לשירותים באמצע הדרך, כיוון שהמכנסיים והמעיל מופרדים בניגוד לחליפת אופנוע חלק אחד.

חשיבות התאמת מידת החליפה

כיוון שבחליפת הרכיבה ישנם מיגונים במרפקים, בכתפיים, בגב ובברכיים, חשוב שנתאים את מידת החליפה שאנו רוכשים למידת הגוף שלנו באופן מדויק, כדי שהמיגונים ישבו נכון על האזורים החשובים והשבירים ביותר בגוף שלנו. ההתאמה צריכה להיות מדויקת כמה שיותר על מנת לקבל הגנה מקסימלית מחליפת הרכיבה. החליפות מגיעות במגוון מידות, ממידה 40 ועד מידה 58 ואנו ממליצים לכם להגיע לסניפי הרשת אם מתאפשר לכם על מנת למדוד את החליפה במלואה כדי להתאים אותה באופן מושלם תוך התייעצות עם יועצי השירות שלנו.

חליפות רכיבה שני חלקים ברשת אופנוסנטר

רשת אופנוסנטר, הרשת המובילה לציוד ואביזרים לרכבים דו גלגליים, מציעה לקהל הרוכבים והרוכבות חליפות רכיבה ממותגים מובחרים כמו חברת RED וחברת SPYKE. חברת SPYKE מתמחה בייצור ביגוד רכיבה מבד עור באיכות הגבוהה בעולם, בשילוב פיתוחים טכנולוגיים חדשניים והקפדה על הפרטים הקטנים על מנת שתוכלו לרכב על האופנוע שלכם עם ראש שקט. חברת RED היא חברה ישראלית המתמחה בהמצאה, ניתוח ובדיקה של אביזרים חדשניים אשר מחפשת תמיד את החוויה הטובה יותר לרוכבי האופנועים בכל העולם. אצלנו, ברשת אופנוסנטר, תמצאו תמיד את האיכות הכי טובה במחירים הכי משתלמים. אנו מציעים מבצעים משתלמים והנחות בלעדיות לחברי המועדון שלנו.

מוצרים משלימים לחליפות רכיבה

מוצרים משלימים, כשמם כן הם, ישלימו את חווית הרכיבה שלכם להנאה, נוחות והגנה מקסימליות. אמצעי המיגון אשר מהווים מוצרים משלימים לחליפות רכיבה הם למשל מגוון סוגי הקסדות לאופנוע שיש לרשת אופנוסנטר להציע כמו קסדה מלאה לאופנועקסדה נפתחת או קסדת חצי ו4\3 אשר יגנו על הראש והגולגולת. אביזרים משלימים נוספים הם כפפות לאופנוע מסוגים שונים אשר יגנו על הידיים שנשארות חשופות גם בעת לבישת חליפה ונעלי רכיבה לאופנוע או מגפי רכיבה לאופנוע אשר יגנו על הקרסוליים, בנוסף לשאר המפרקים המוגנים בחליפה.

רשת אופנוסנטר מעודדת אתכם להתייעץ עם יועצי השירות המומחים והמנוסים של הרשת על מנת להגיע לבחירה הנכונה ביותר לגבי חליפות רכיבה לאופנוע או מוצרים משלימים ואביזרים וציוד נוספים לרכבים דו גלגליים. לכל שאלה אתם מוזמנים לשלוח הודעה בווצאפ או להתקשר למספר 054-979-3930 בכל עת ואנו נהיה זמינים לכל בקשותיכם

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!