משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה קסדות יד 2

קסדות יד 2

הרבה רוכבים לא מכירים את הסכנות הרבות ברכיבה עם קסדות יד 2 ולכן מחפשים לרכוש קסדה כזו במחשבה כנראה לחסוך קצת כסף, מה שהם אינם יודעים זה שמדובר בסכנת חיים ולא פחות. עבור מי שאינו מכיר נספר בקצרה על כללי הזהב לשימוש בטוח בקסדה:
את הקסדה יש להחליף לא רק כשהיא בלויה או מלוכלכת או מסריחה. על פי יצרני הקסדות יש להחליף קסדה כל 3-5 שנים עקב עייפות החומר וזאת בתנאי שמהלך השנים האלה היא לא עברה תאונה (אפילו לא קלה) ולא נפלה מגובה בחוזקה לרצפה (מכסא האופנוע או מהיד או מהשולחן וכו). במקרים בהם הקסדה ספגה מכה חזקה כתוצאה מנפילה יש להחליף אותה באופן מיידי גם אם כלפי חוץ היא נראית תקינה לגמרי. החומר הפנימי עלול להיות שבור או אפילו מרוסק ולא תדעו זאת, ובזמן תאונה חלילה יגן פחות טו אם בכלל על הראש שלכם.
גם אחסון של הקסדה מתחת לכסא הקטנוע בטמפרטורה גבוהה בקיץ מחלישה את החומר הפנימי בקסדה שתפקידו לספוג מכה במקרה הצורך.
הקסדה שלנו היא אביזר אישי ולכן לא מעבירים קסדה מראש לראש.
לאחר תקופת שימוש הריפודים בקסדה תופסים את צורת הראש שלנו ולכן במעבר מראש לראש הריפודים עלולים לא לשבת קרוב דבר שעלול לגרום לישיבה לא הדוקה של הקסדה על הראש. בזמן הרכיבה הקסדה עלולה לזוז על הראש דבר שעלול להפריע למהלך הרכיבה וכן לא לתפוס את הראש היטב בזמן נפילה.
מסיבות אלו אסור שום אופן לרכוב עם קסדה יד 2 שאין לנו מושג מה עבר עליה לפני. קסדה כזו היא לא בטוחה ולא תגן על הראש שלכם ברגע האמת, לכן אנחנו ברשת אופנוסנטר לא מוכרים קסדות 2 בשום מצב!
אנחנו באופנוסנטר מציעים לקהל לקוחותנו מבצע טרייד אין על כל קסדה בכל מצב לקבלת זיכוי לרכישת קסדה חדשה ובכל מקרה מבחר הקסדות אצלנו כל כך עצום שתוכלו למצוא קסדה איכותית ובטוחה במחיר מתאים לכל כיס!
הצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על כל שאלה בעניין קסדות לאופנועים בטלפון מספר: 0549793930 ניתן גם לשלוח פשוט הודעת ווטצאפ ונחזור בהקדם
בברכת רכיבות מהנות ובטוחות

קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!