משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה ביגוד רכיבת שטח SALE

ביגוד רכיבת שטח SALE

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

מעיל חורף לאופנוע KENNY דגם TITANIUM כתום שחור

מעיל KENNY דגם TITANIUM צבע שחור
320 ₪ 1,600 ₪

מעיל חורף לאופנוע KENNY דגם DUAL שחור

מעיל ספורט KENNY דגם DUAL שחור
887.5 ₪ 1,775 ₪

ביגוד רכיבת שטח
בעת הרכיבה על האופנוע, יש כמה וכמה פרטים שיכולים להשפיע על החוויה. החליפת רכיבה שמספקת נוחות מקסימלית, כפפות לאופנוע שמגנות על הידיים בעת הנפילה, וגם מגפי רכיבה שמייצבות את הרגליים ומונעות פציעות. רגע לפני שאתם יוצאים לעוד מסע מרתק עם הרכב הדו-גלגלי הגיע הזמן להצטייד בפריטי ביגוד רכיבת שטח שיבטיחו לכם הנאה, נוחות וכן, גם אסתטיקה. רכיבה בסטייל ובלי פשרות? כך תעשו את זה נכון.

רשימת ביגוד רכיבת שטח? חליפת רכיבת שטח לפני הכול
נתחיל, כמובן, מחליפת הרכיבה. הרי אי אפשר לדבר על ביגוד רכיבת שטח בלי להתמקד בחליפות רכיבה לאופנוע שלכם, זו שמכסה את הגוף כולו בזמן שאתם משוטטים בדרכים ונהנים מהרכיבה. באופן כללי קיימות היום שתי אפשרויות מרכזיות – חליפת שני חלקים או חליפת חלק אחד. החליפה הפשוטה והנוחה יותר היא לרוב זו שמורכבת משני חלקים, בעיקר משום שכל אחד יוכל להתאים לעצמו בדיוק את המרכיבים הנוחים עבורו, הן לחלק הגוף העליון והן לזה התחתון. עם זאת, רוכבי השטח בוחרים לא פעם חליפת חלק אחד, ואין ספק שלשטח זוהי החליפה האידאלית (שמתאימה פחות לרכיבה יומיומית).

הגנה על הרגל: מגפי רכיבה
הפריט הבא ברשימה הוא מגפי הרכיבה, ואין ספק שלנעלי רכיבה לאופנוע יש השפעה גדולה גם על הסטייל, גם על הנוחות וגם על הבטיחות. למעשה, נעלי רכיבה איכותיות וטובות יגנו על הרגל מפני חדירה של אבנים קטנות ומפגעים אחרים הקיימים בשטח, והן גם חזקות ויציבות הרבה יותר. כך הן הופכות את הרכיבה לנעימה ולבטוחה במיוחד, בוודאי כאשר מדובר בנעליים איכותיות שיוצרו על ידי היצרנים המובילים בעולם.

ביגוד רכיבת לשטח בחורף: מעיל רכיבה
על אף שבישראל מדובר בעונה קצרה למדי, גם לחורף המשונה שלנו צריך להיערך בהתאם. אם כן, ברשימת פריטי ביגוד לשטח אל תוותרו על מעיל רכיבה לאופנוע המותאם לסגנון הרכיבה שלכם, ורצוי לוודא כי הוא נושא תו תקן מתקדם. באופן טבעי איכות מעיל אופנוע היא המשתנה העיקרי שאמור להנחות אתכם, ואנחנו לגמרי בעד, אבל מומלץ למדוד אותו ולהרגיש את חומרי הגלם כדי להבטיח מעיל רכיבה לאופנוע נוח מאוד, שיהיה גם פרקטי ושימושי כשאתם יוצאים לשטח.

כפפות לרכיבת שטח
עד עכשיו הזכרנו פריטי לבוש וביגוד רכיבת שטח, אבל יש כמה אביזרים משלימים שממש לא כדאי לוותר עליהם. הבולטות שבהן הן כפפות לאופנוע שטח , ולמרות שקל לקחת אותן כמובן מאיליהן, בפועל מדובר בפריט שממש כדאי לתת עליו את הדעת. הרי הן לא שם רק כדי לחמם את הידיים בחורף או לאפשר אחיזה נעימה יותר בכידון. למעשה, כפפות שטח מבטיחות הרבה יותר יציבות, ובמקרה של נפילה אלה הכפפות האיכותיות שיכולות למנוע חבלות ופגיעות בכפות הידיים.
כך תבחרו ביגוד רכיבת שטח
הפריטים שהוזכרו כאן הם פריטים בסיסיים הנחוצים לכל רוכב שטח, וגם את הרשימה הזו אפשר להרחיב עם ציוד רכיבה פרקטי וחיוני מאוד. על קסדת השטח בוודאי אין צורך להרחיב, שהרי זהו המצרך הראשון וההכרחי מכולם. אליה ניתן להוסיף אביזרי מיגון אחרים, לרבות מגני ברכיים, חזה או צוואר, ואפילו חליפות לחץ. כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם ביגוד רכיבת שטח מצוין שתפור בדיוק לצרכים שלכם, הקפידו להרגיש את הפריטים השונים בעצמכם, נסו אותם לפני שאתם יוצאים לשטח והתמקדו רק במה שדרוש כדי לשדרג את חוויית הרכיבה – ואת תחושת הביטחון בכלל. רק כך תוכלו ליהנות מכל רגע שבו אתם אוחזים בכידון, תחת כיפת השמים, כשאתם יודעים שיש לכם את הציוד האיכותי והטוב ביותר, זה שיגן עליכם מפני כל צורה שאפשר לקוות שלא תגיע.

רשת אופנוסנטר מתמקצעת ביבוא של ציוד לאופנועים ואביזרים לאופנועים  הצוות המקצועי שלנו פרוס בכל חנויות הרשת וכולם בעלי ניסיון וידע רב בתחום האבזור לרוכבי אופנועי שטח, אם גם אתם רוצים להתייעץ, להתלבט, למדוד ולקבל חוות דעת כנה, אתם מוזמנים לחנויות רשת אופנוסנטר. תוכלו גם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 054-9793930.

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!