משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

קסדה לאופנוע- מה חשוב לדעת?

כאשר אתם באים לרכוש קסדה לאופנוע חשוב לוודא שאתם רוכשים את הקסדה המתאימה לסוג האופנוע עליו אתם רוכבים שכן יש פערים בין אופנועי שטח, קטנועים וכמובן בסגנון הרכיבה ורמת הסיכון אשר מתלווה אל הרכיבה על האופנוע.

בין המבחר הרחב של קסדות לאופנועים ישנן קסדות שלמות, קסדות שלושת רבעי וכך גם קסדות חצי, כמובן שבעת רכישה של קסדה לאופנוע העדיפו לרכוש קסדה שלמה שכן קסדה לאופנוע שלמה תוכל להבטיח לכם הגנה טובה יותר . קסדה שלמה לאופנוע היא הקסדה הבטיחותית ביותר והיא תוכל לספק לכם את רמת המיגון הטובה ביותר בעת פגיעה או תאונה, יתרה מכך, בעת רכישה של קסדה לאופנוע הקפידו לוודא שהקסדה מספקת לכם הגנה גם לסנטר ולעורף ולא רק לחלק העליון של הראש, שכן אלה הם חלקים שבמידה ואינם מוגנים, פגיעה בהם עלולה לגרום לנזק מהותי.

מחיר, כמו בכל רכישה מהווה שיקול מהותי עבורנו, יחד עם זאת, ישנם דברים שלא כדאי להתפשר עליהם, קסדה לאופנוע היא אחד מהם. עלויות של קסדה לאופנוע מתחילות בכ- מאתיים שקלים עבור קסדות חצי ויכולות להגיע לסכומים של שלושת אלפי שקלים עבור קסדות שלמות מבית יצרניות מובילות כמו SHOEI אשר מדורגות כיום בין הקסדות הטובות ביותר בעולם.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!