משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

ציוד שטח לאופנועים

בתחום של רכיבת אופנועים, קיים סוג מיוחד מאד שנקרא רכיבת שטח. רכיבת השטח באופנועים שונה מהרכיבה העירונית. נעשה גם שימוש באופנועי שטח מיוחדים, אשר יכולים להתגבר על מהמורות בדרך, עם התאמה מיוחדת לדרכי העפר שיש בשטח.

במה שונה ציוד שטח לאופנועים מציוד רגיל?

בתחום של רכיבת אופנועים, קיים סוג מיוחד מאד שנקרא רכיבת שטח. רכיבת השטח באופנועים שונה מהרכיבה העירונית. נעשה גם שימוש באופנועי שטח מיוחדים, אשר יכולים להתגבר על מהמורות בדרך, עם התאמה מיוחדת לדרכי העפר שיש בשטח. אולם, עליכם להצטייד לא רק באופנוע שטח מיוחד, אלא גם לקנות ציוד שטח לאופנועים שלכם. רכיבת השטח נעשה בתנאים שונים לחלוטין, ולכן הציוד שמגן עליכם ברכיבה בתוך העיר פשוט לא יהיה יעיל. עדיף להשקיע עוד סכום מסוים ברכישה של ציוד שטח לאופנועים, וכך אתם תקבלו את ההגנה הטובה ביותר, בתנאי השטח שיכולים להיות מסוכנים למדי.

אז מה צריך לקנות?

להלן רשימת ציוד שטח לאופנועים שכדאי להצטייד בהם לפני שיוצאים לרכיבת השטח שלכם -

  •        קסדת שטח - קסדת שטח שונה מקסדה הרגילה בצורתה, במשקלה ובאופן ההגנה שלה. לרוב, קסדת השטח תהיה קלה יותר מהקסדה הרגילה ותאפשר לכם לסובב את הראש בצורה פשוטה יותר. עם זאת, ככל ציוד שטח לאופנועים, גם הקסדה כוללת ריפוד נוסף, במקרה של נפילות בשטח. כמו כן, הקסדה לא כוללת סוגר מלא על הפנים, אלא היא פתוחה מהצד הקדמי, או כולל חלק שמגן על העיניים בלבד.
  •        משקפי שטח - בניגוד למצב רגיל שבו הקסדה היא זו שמגנה עליכם, כשאתם נוסעים בשטח יש לקנות משקפי רכיבה מתאימים. משקפי הרכיבה נכנסים לקטגוריה של ציוד שטח לאופנועים משום שהם מאפשרים לכם לקבל הגנה הרב היותר טובה על העיניים מפני אבק וחול בזמן הרכיבה. הם גם ניתנים להסרה ולניקיון בקלות יותר מהקסדות, ולכן מומלץ לעשות בהם שימוש.
  •        מגפי שטח - גם הרגליים שלכם צריכות להיות מוגנות היטב בזמן הרכיבה שלכם, ולכן יש להצטייד במגפיים ייעודיות. מדובר על מגפיים שכוללות שכבות נוספות של ריפוד, ומצד שני מאפשרים לרגל שלכם לנשום היטב, בפרט במזג אוויר חם. כך אתם מגנים על הרגל מפני מהמורות, אך גם שומרים על גמישות בתנועה.
  •        כפפות שטח - גם הכפפות עוברות שדרוג כשמדובר על ציוד שטח לאופנועים. הן כוללות שכבות נוספות של הגנה, עם אפשרות לפתחי אוורור שונים. הכפפות כוללות לרוב חיזוקים כפולים ואף משולשים סביב האזור של פרק כף היד ובחיבור בין האצבעות, בכדי שתוכלו לקבל הגנה מלאה, וגם להשתמש בהגה בנינוחות בזמן הרכיבה.

עוד כמה דברים שחשוב להזכיר

במידה ואתם רוכשים ציוד שטח לאופנועים ומתכננים טיול משפחתי בשטח עם הילדים שלכם, זכרו שלא רק אתם זקוקים לציוד איכותי - גם הילדים שלכם זקוקים לקסדות, כפפות, וכיו"ב. לכן, יש לקנות עבורם ציוד שמתאים למידותיהם, והיום חנויות האופנועים כוללות בתוכם גם ציוד שטח לאופנועים לילדים. כמו כן, מומלץ בחום להצטייד בתיקי שטח מיוחדים שיאפשרו לכם לקחת מים ומזון לרכיבה, כאשר המזון מוגן היטב בתוך התיק, ולא מושפע מהסביבה החיצונית.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!