משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

ציוד לאופנועים להגנת האופנוע והנהג

ציוד לאופנועים מתחלק לשני סעיפים עיקריים: הגנת האופנוע והגנת הרוכבים. להגנת הרוכבים יש ציוד לאופנועים הכולל קסדות, מעילי רכיבה מיוחדים, מגיני ברכיים ומרפקים, כפפות נהיגה מיוחדות, מגפי רכיבה, חליפות גשם וכיוצא באלה. אביזרים אלה מיועדים להגן על הרוכב גם בשעת הנסיעה וגם חלילה בעת תאונה. אין להקל ראש באביזרים אלה היכולים להציל לכם את החיים או למנוע פגיעות חמורות בגוף.

מעבר לאביזרי הבטיחות לנהג ולנוסע, יש להכין את האופנוע עצמו לנסיעה בשתי קטגוריות: אביזרי בטיחות לאופנוע ואביזרי הגנה מפני גניבה. אביזרי הגנה מפני גניבה הם מחוייבים גם מבחינת השקט הנפשי שלכם (ויש תופעה של גניבת אופנועים די נפוצה בארץ) וגם מבחינת הביטוח.

 

ציוד ההגנה מפני גניבה

ציוד לאופנועים מסוג זה קיים בשוק במגוון אפשרויות. שתי האופציות העיקריות להגנה על האופנוע הם אזעקה לאופנוע ואמצעי נעילה שונים. בגלל הדרישה הגדולה לציוד זה יש חברות רבות המייבאות ציוד לאופנועים מסוג זה והדבר מוביל להורדת מחירים. גם הדרישות של חברות הביטוח להגנה על האופנועים מגבירה את הביקוש לציוד זה והמגוון עולה בהתאם.

התקנת אזעקות באופנועים הפכה בשנים האחרונות לאביזר כמעט חובה לכל אופנוע בינוני וגדול. האזעקה מבטיחה כי כאשר מישהו ינסה להתעסק עם האופנוע היא תשמיע את הצפצוף החזק שלה, ויותר מכל נועד הדבר להרתעת הגנבים. גנב לא ישאר ליד אופנוע כדי לגנוב אותו כאשר מושמעת אזעקה חזקה, אלא יעזוב את המקום ויחפש לו אופנוע אחר. בנוסף, האזעקה מוזילה את מחיר פוליסת הביטוח של האופנועים כך שגם מבחינה זו הדבר משתלם.

שרשראות ומנעולים לאופנועים חשובים ביותר כדי למנוע גניבה. אין להסתפק בנעילת הכידון של האופנוע (שעליה רוב הגנבים יודעים להתגבר) אלא לרכוש שרשרת מסיבית עם מנעול בטיחות מהסוג הטוב ביותר. יש לוודא כי נועלים את האופנוע לעמוד ולא לעצמו בלבד, מכיוון שבהרבה מקרים הגנבים מגיעים עם טנדר ופשוט מרימים את האופנוע כמו שהוא (עם הנעילה) ולוקחים אותו מן המקום. חשוב לציין כי מעט מאד אופנועים נמצאים לאחר שנגנבו. אלה מועברים למקומות מרוחקים ושם מפרקים אותם והחלקים שלהם נמכרים כחלפים.

על מנת להעניק לאופנוע שלכם את מירב ההגנה ההמלצה היא להצטייד גם באזעקה וגם בשרשרת נעילה לאופנוע. ציוד אופנועים זה ניתן לרכוש כיום בכל אחת מחנויות האביזרים לאופנועים ובמחירים מאד סבירים. וזכרו: אופנוע גנוב לא ישוב, ולכן יש להצטייד במנגנוני אבטחה אלה בעת רכישת האופנוע.

 

ציוד לאופנועים נוסף

בנוסף לציוד ההגנה מפני גניבות יש עוד כמה אביזרים לאופנועים שחשוב לוודא כי קיימים באופנוע שלכם. ציוד כמו כנפונים למניעת השפרצת מים ובוץ בחורף הוא חיוני ויש לוודא כי הוא תקין לפני החורף. כנפונים אלה עשויים פלסטיק ויש לוודא כי לא נשברו במהלך חודשי הקיץ. בנוסף ניתן לצייד את האופנוע בארגזי מטען מסוגים שונים, בסבלים פתוחים, במגני צד, בתיקי צד וכדומה.

לחזרה לעמוד הבית לחץ - אופנוסנטר אביזרים לאופנועים

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!