משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

מדוע צריך לבחור אביזרים לאופנועים שלכם?

לאחר שאתם רוכשים אופנוע, אתם לא פשוט תעלו עליו ותצאו לדרך. רכיבה על אופנוע היא שונה באופן מהותי מנסיעה ברכב ארבע-גלגלי. הצורה הייחודית של האופנוע, העובדה שהוא מצד אחד משמש למשלוחים מהירים, ומצד שני חושף את הנהג למפגעים בכביש יותר מנהגי מכוניות - מצריכה אתכם לרכוש אביזרים לאופנועים שיתאימו לצרכים שלכם.

לאחר שאתם רוכשים אופנוע, אתם לא פשוט תעלו עליו ותצאו לדרך. רכיבה על אופנוע היא שונה באופן מהותי מנסיעה ברכב ארבע-גלגלי. הצורה הייחודית של האופנוע, העובדה שהוא מצד אחד משמש למשלוחים מהירים, ומצד שני חושף את הנהג למפגעים בכביש יותר מנהגי מכוניות - מצריכה אתכם לרכוש אביזרים לאופנועים שיתאימו לצרכים שלכם. שימו לב שיש היום מגוון רחב מאד של אביזרים לאופנועים שאתם יכולים לבחור. חלק מהאביזרים הם נחוצים מאד ובהם אנו בעיקר נתמקד, אם כי יש אנשים שזקוקים לאביזרים שונים בתור חובה, אך עבור רוכבים אחרים הם יהיו בגדר מותרות.

אז מה צריך לקנות?

יש כמה אביזרים לאופנועים שמומלץ בחום שלא לוותר עליהם -

  •        ארגז לאופנוע - באופן טבעי, אנשים שמשתמשים באופנוע כדי לבצע משלוחים שונים, צריכים לרכוש ארגז שיהיה גדול יחסית, ועם הגנות טובות מפני חשיפה לשמש וגשם, מפלסטיק איכותי, וכיו"ב. עם זאת, גם מי שמשתמש באופנוע שלו למטרות פרטיות לגמרי, צריך שיהיה לו ארגז, ממש כמו שברכב הפרטי יש תא מטען. מומלץ לבחור ארגז שתוכלו להכניס אליו לפחות תיק אישי, בכדי שלא תצטרכו לשאת אותו בזמן הרכיבה.

●       קסדה - אולי הדבר הראשון שצריך לרכוש בחנויות של אביזרים לאופנועים זוהי קסדה מתאימה. הקסדה שומרת עלה ראש שלכם מוגן, וזהו האיבר הקריטי ביותר, שאתם חייבים להגן עליו גם לפי החוק. שימו לב שכדאי לרכוש קסדה נוספת במידה ואתם מסיעים אדם נוסף על האופנוע.

  •        מעילי הגנה - בניגוד לנהוג לחשוב, אביזרים לאופנועים כמו מעילים לא נחוצים אך ורק לרוכבי השטח. המעילים משמשים אתכם כמובן בעת נסיעה בחורף, אך לא רק. יש גם מעילי קיץ עם מגנים מתאימים לידיים ולמרפקים, וכן הגנות לאזור הבטן – כך שאתם מקבלים הגנה מפני שפשופים וכוויות מהכביש.
  •        כפפות - גם כאן מדובר על אביזרים לאופנועים שיוכלו להגן עליכם בצורה נהדרת. יש כפפות שמותאמות לקיץ, כך שהידיים שלכם ייהנו מאוויר שנכנס ויוצא ויהיו מאווררות, ועם זאת במקרה של נפילה חו"ח - אתם תיהנו מהגנה מלאה על הידיים שלכם.

מנעולים ואזעקה - תמיד יש להגן היטב על האופנוע שלכם, ולספק לו מנעולים שונים כמו אימובילייזר, וכן אזעקות שונות במידה וינסו לגנוב אותם. מומלץ לרוב לשלב בין מערכות של אזעקה ומערכות של נעילה לאופנוע, גם כדי להקטין את הסיכוי לגניבה, וגם כדי שתוכלו לקבל כיסוי ביטוחי מלא ופיצויים במקרה של גניבה (חברות הביטוח דורשות לרוב מערכות מיגון).

ועוד ציוד נוסף

יש גם אביזרים לאופנועים שלא תמיד חייבים לקנות, אך עבור חלק מהאנשים מדובר על ציוד חובה, והכוונה שלנו היא בעיקר לדיבורית. אנשים שחייבים לבצע שיחות טלפון בזמן הרכיבה שלהם, ולכן חשוב לפנות לחנות שמציעה אביזרים לאופנועים עם דיבוריות איכותיות, שיתחברו אל הקסדה שלכם, ויכללו גם אופציה של מענה אוטומטי, כך שלא תתעסקו בטלפון בזמן הרכיבה

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!