משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

כיצד דיבורית לקסדה תוכל לסייע לכם?

אתם מעוניינים לדבר בזמן הרכיבה שלכם על אופנוע. חשוב מאד להבין שבמצב כזה, התעסקות במכשיר הסלולרי שלכם בזמן הנהיגה היא מסוכנת מאד. גם האפשרות של עצירה בצד איננה נוחה, בפרט אם אתם נוסעים על כביש מהיר. פתרון טוב הרבה יותר הוא פשוט לרכוש דיבורית לקסדה.

כיצד דיבורית לקסדה תוכל לסייע לכם?

אתם מעוניינים לדבר בזמן הרכיבה שלכם על אופנוע. חשוב מאד להבין שבמצב כזה, התעסקות במכשיר הסלולרי שלכם בזמן הנהיגה היא מסוכנת מאד. גם האפשרות של עצירה בצד איננה נוחה, בפרט אם אתם נוסעים על כביש מהיר. פתרון טוב הרבה יותר הוא פשוט לרכוש דיבורית לקסדה. דיבורית לקסדה מאפשרת לכם לקבל בקלות שיחות בזמן הרכיבה, לענות בצורה פשוטה מבלי להתעסק עם המכשיר, וכך לשמור על כללי הבטיחות, וגם להישאר מרוכזים בזמן הרכיבה. עם זאת, חשוב מאד להבין כי מחירי הדיבוריות הם מגוונים מאד - החל מהדיבוריות הזולות במחיר של 150 ש"ח, ועד לדיבוריות שעוברות את הרף של 1,000 ש"ח. אז על מה חשוב להקפיד ואסור להתפשר, ומה מהווה נוחות בלבד?

 

התכונות שאסור לוותר עליהן

  •        מענה אוטומטי - דיבורית לקסדה חייבת לכלול אפשרות של מענה אוטומטי, מבלי שאתם בעצם צריכים ללחוץ על דבר כדי שהשיחה תיכנס, וגם השיחה צריכה להיסגר באופן אוטומטי ברגע שהצד השני מנתק את השיחה. נכון שלא תמיד אתם תרצו שכל שיחה תיכנס אוטומטית, אבל כדאי למען בטיחותכם להפעיל את אפשרות המענה האוטומטי, שכן אם תנסו לפתוח את הקסדה וללחוץ על הדיבורית, הרי שכל התפקיד של הדיבורית כבר לא יעיל.
  •        חיבור אלחוטי - דיבורית לקסדה חייבת להיות דיבורית בלוטות', ודיבורית אישית או אוזניה פשוט לא באה בחשבון. החוטים עלולים להסתבך בזמן הרכיבה שלכם, והדבר עלול להיות בעייתי מאד. לעומת זאת דיבורית בלוטות' מאפשרת לכם חיבור אלחוטי נוח, באיכות טובה במיוחד.
  •        איכות שמע - כדי להבין מדוע חשוב שבתוך דיבורית לקסדה תהיה איכות שמע טובה, נסו לדמיין את הסיטואציה הבאה - אתם עונים לשיחה ברכיבה, לא שומעים טוב את הצד השני, מתחילים לצעוק, בצד השני צועקים בחזרה, אתם מתחילים לנסות להזיז את הדיבורית - ותוך רגע מאבדים את הריכוז על הכביש. במקום זה, דיבורית עם איכות שמע טובה תאפשר לכם להתרכז בנסיעה.

 

ומה מהווה תוספת נחמדה?

אתם יכולים גם לקנות דיבורית לקסדה עם תוספות נחמדות שאינן הכרחיות, אך עבור חלק מהאנשים הן כן חשובות מאד -

  •        מוזיקה - אפשר לקנות דיבורית לקסדה שכוללת גם אפשרות להשמעת שירים דרך המכשיר הסלולרי שלכם, או לחילופין דרך נגן המוזיקה שלכם. מדובר על תוספת נחמדה שתסייע לכם להעביר את הרכיבה באופנוע בנעימים.
  •        סוללה - מן הסתם, דיבורית לקסדה שנטענת בזמן קצר ועובדת במשך מספר שעות מהווה יתרון משמעותי, אם כי הדבר לא תמיד הכרחי. הדבר כמובן תלוי בזמן שאתם נוסעים. אם מדובר על זמני נסיעה קצרים של חצי שעה עד שעה ביום, אפשר גם לבחור אוזניה עם משך חיים קצר יותר. יש אוזניות איכותיות שיספקו לכם 8 שעות תפקוד, עם טעינה של שעתיים בלבד, והדבר מתאים למי שיוצא לנסיעות ארוכות

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!