משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

חליפות רכיבה כתפקיד להגנה על הגוף

לרוב, כאשר מדובר על רכיבה בטוחה על אופנוע, אנשים נוטים להזכיר יותר את החשיבות של בחירתה קסדה. אין ספק שלקסדה יש תפקיד חשוב מאד בשמירה על הראש, אך ראוי להבין כי חליפות רכיבה יגנו עליכם לא פחות.

חליפות רכיבה כתפקיד להגנה על הגוף

לרוב, כאשר מדובר על רכיבה בטוחה על אופנוע, אנשים נוטים להזכיר יותר את החשיבות של בחירתה קסדה. אין ספק שלקסדה יש תפקיד חשוב מאד בשמירה על הראש, אך ראוי להבין כי חליפות רכיבה יגנו עליכם לא פחות, ויש לדאוג ולקנות גם חליפה מתאימה. חליפות רכיבה יגנו בעצם על כל החלקים הנוספים בגוף שלכם - הידיים, הבטן, הגב והרגליים. זכרו שבעת נפילה מהאופנוע או חו"ח תאונות דרכים, כל אזור בגוף יכול לספוג את הנזק. כמו כן, לעתים בזמן הרכיבה עצמה אתם עלולים להיות חשופים לנזקים, אף ללא ידיעתכם.

 

על מה חשוב להקפיד?

כאשר אתם רוכשים חליפות רכיבה, יש לשים לב קודם כל שיש להם ריפוד באזורים האסטרטגיים החשובים. הריפוד הוא זה שמגן על הגוף שלכם מפני הפגיעות השונות. הריפוד מסייע לכם לקבל הגנה באזור המרפקים, הברכיים והמפשעות. כך אתם יכולים לרכב בצורה נוחה יותר ולהגיש בטוחים.

כמו כן, חליפות רכיבה צריכים לכלול פתחי אוורור לכל אורכם. הפתחים הללו הם חשובים, בפרט במדינה חמה כמו ישראל. אחת הבעיות של החליפות הישנות, הוא בכך שהן היו מאד מסורבלות וכבדות, ולכן רוכבים רבים נמנעו מלבישתם בקיץ. לעומת זאת,חליפות רכיבה עם פתחי אוויר מאפשרות לכם ליהנות מרכיבה קלילה ונעימה על האופנוע, מבלי שאתם מזיעים, ובמידה וחם במיוחד - הזיעה מתנדפת דרך הבגד, ולא מצטברת סביב הגוף שלכם.

אם אתם רוצים לקבל הגנה מפני תנאי מזג האוויר, מומלץ לרכוש חליפות רכיבה שמידת הצפיפות שלהם היא גבוהה. כשהבגד כולל אריגים צפופים יותר, אתם מקבלים הגנה טובה יותר מפני הגשם, מפני הרוחות, וכן מפני קרני השמש. הדבר קריטי כמובן בעת נהיגת חורף כדי שהמים לא ייספגו בתוך הבגדים ויעברו אל הבגדים שלכם. עם זאת, גם בקיץ מדובר על יתרון חשוב, שכן כך גופכם לא יהיה חשוף לקרני השמש שעלולות להיות מזיקות.

עוד קריטריון שחשוב לשים לב אליו כאשר אתם רוכשים חליפות רכיבה הוא הנוחות שלכם והגמישות של הבגדים. אסור שהבגדים הללו יהיו נוקשים ולא יהיו אלסטיים. הדבר יקשה עליכם לרכב בצורה נינוחה, ויהוו יותר מטרד מתועלת. חליפה איכותית היא כזו שתאפשר לכם להזיז את כל המפרקים ולנוע בחופשיות. שימו לב שהבגדים לא כוללים חלקים שעלולים לגרד, לפצוע או להציק, כדי שתחושו בטבעיות עם החליפה.

 

מתי יש ללבוש אותה?

לא מעט אנשים מתלבטים ותוהים האם עליהם לשים חליפות רכיבה בכל שלב שבו הם עולים על האופנוע. כמובן שההמלצה שלנו אליכם היא לעלות על האופנוע שלכם אך ורק לאחר שלבשתם חליפות רכיבה עם סט מלא, וכמובן הצטיידתם בקסדה ובכפפות מתאימות. לעתים קיים פיתוי לא להשתמש בחליפה אם מדובר על נסיעה קצרה יותר. זכרו שבסופו של דבר - הבריאות שלכם חשובה יותר מכל, ובעזרת חליפות איכותיות שלא מכבידות, זו בכלל לא תהיה התלבטות.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!