משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

חלום על אופנועים

הם סבבו והקיפו אותי מכל הצדדים, גלשו במורדות ההרים, הבקיעו מהים. הם ירדו בהמוניהם כממטרים פזורים משמים, בצבצו כפטריות מהאדמה . אופנועים. בכל הגדלים, בכל הצבעים. מבחר בלתי נדלה. ואצבע אולהים מצביעה על זה ועל זה ועל זה, וקול אלוהי לוחש לי: כל זה וזה וזה שלך הוא, אחי. לפתע, באחת, התעוררתי...

אופנועים נועדו לאנשים שונים ממני תכלית שינוי. אני ,שמעולם לא עליתי על אופנוע ואם לא יקרה  משהו בלתי סביר (כמו בחלום) לא אעלה על שום אופנוע, יכול רק לשער מה  חשים אנשים שרוכבים עליו.

לצורך המאמר ערכתי שאלון קצר, שבו שאלתי אנשים, מדוע הם מעדיפים אופנועים. אף שהתשובות היו שונות והעידו על מניעים שונים עלה מן מכנה משותף אחד ברור ומובהק. רובם ככולם חשים בשעת הרכיבה על אופנוע תחושה עילאית: חופש, תנועה, מרחב, שליטה, מהירות. מקובלת ונאמנה עליי עדותם. אחריה הכול -  מה אני מבין מהחיים שלי.

אופנועים  במספרים

הרוב, אם כי לא המכריע, של אופנועים בישראל הם  כלים שנפחם עד 125 סמ"ק. חלק הארי של הרוכבים עליהם הם אנשים צעירים ובהם שליחים וסטודנטים. רק 10% בקירוב מבעלי האופנועים הם בעליהם של כלים בעלי נפח גדול ( עד 500 סמ"ק), שעבורם האופנוע הוא יותר מאשר רכב –הוא סגנון חיים, הוא מאפיין אישיותי. חיים אינם חיים בלעדיו. אבל יש גם פלח שוק נוסף, מעט יותר קטן.

מדובר במי שעבורם אופנועים הם אמצעי תחבורה שני ואולי אף ראשון. 7.5% משוק האופנועים הם מי שמחזיקים  אופנוע שנפחו עולה על 500 סמ"ק. מחירו של אופנוע כזה עשוי להיאמד בסכום שבו אפשר לקנות מכונית חדישה.

אופנועים רבים נראים בכבישי ישראל. דומה כי בשנים האחרונות רבים מהם מקפידים על לבוש הולם ונדרש, מה  שמגביר כמובן את בטיחותם ומגן עליהם כראוי וכנדרש מפני פגיעות פוטנציאליות.

אופנועים הם כלי תחבורה יעיל ואפקטיבי אבל כדי לנצל ולמצות את היתרונות הרבים הגלומים בו נדרשת נהיגה מבוקרת וזהירה בו. לפני שאתם עולים על האופנוע שלכם  עליכם לוודא שאתם לא לוקחים סיכונים מיותרים על אלה  שהם בלתי נמנעים כאשר עולים על אופנוע. רכשו אופנוע רק ממקור מקצועי, אמין, שניתן לקבל בו יחד עם הכלי את כל המידע הדרוש לתפעולו. סעו בזהירות!

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!