משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

השכרת רכבים לצרכים עסקיים

לא מעט בעלי עסקים בוחרים לוותר על צי הרכב המסורתי ולהשכיר רכבים מעת לעת על פי הדרישות המשתנות של העסק.

לא מעט בעלי עסקים בוחרים לוותר על צי הרכב המסורתי ולהשכיר רכבים מעת לעת על פי הדרישות המשתנות של העסק. השכרת רכבים לצרכים עסקיים שונה מאוד מהשכרת רכב בחו"ל לצורך חופשה או לצורך טיול מחוף לחוף.

כאשר משכירים רכבים רבים לצרכים השותפים של העסק בעל העסק חייב לשקול את כל החלופות האפשריות, הן מבחינת הנוחות, הן מבחינת הוצאות ישירות והן מבחינת הוצאות עקיפות. מעט על מערכת השיקולים של בעלי עסקים שבוחרים בהשכרת רכבים למטרות עסקיות, בכתבה הבאה:

 

השכרת רכבים לעומת רכישת רכבים ותחזוקת צי רכב.

יש לא מעט עסקים שחלק גדול מפעילויותיהם מתבצע בדלת אמות המשרד אולם מעת לעת הצוות נדרש לצאת לשטח ולבצע פעולות שונות. במשרדי אדריכלים או בחברות הנדסיות שונות עיר העבודה מבוצע מאחורי הקלעים מול מסכים שטוחים בחדרים ממוזגים אולם יש לא מעט ימים שבהם נדרשים העובדים לצאת לשטח ולפקח על התנהלות העבודה.

במידה והעובדים מקבלים רכב ממקום העבודה הדבר נעשה כחלק מחבילת תנאי השכר אבל ברוב המקרים אין לכך חשיבות לצורך הביצוע השוטף של העבודה, במקרים אלו ברור שהשכרת רכבים "הד-הוק" היא פתרון משתלם וכלכלי ביותר לעומת כל חלופה אחרת.

 

השכרת רכבים לעומת שימוש בתחבורה ציבורית

כאשר התקציב, כמו גם מחזור העסקים, קטן ההתלבטות בין שיטות "עשה זאת בעצמך" לבין שימוש בחברה חיצונית עולה פעם אחר פעם – האם לצבוע לבד את המשרד או להזמין צבעים? האם לשלם לחברת קידום מקצועית או להרשם לקורס קידום אתרים על מנת לקדם את אתר האינטרנט של החברה? האם להשכיר רכב ולנהוג לבד או לשלם לנהג מונית שיעשה זאת. ברוב המקרים, התשובה לשאלה נמצאת בשורה התחתונה – מה זול יותר?

במקרה בו עסקינן, השכרת רכבים לעומת שימוש בתחבורה ציבורית, עבור חברות קטנות שאינן מחזיקות צי רכב מדובר בהתלבטות יום יומית. המנהל חייב להכניס למערכת השיקולים שלו את כל הנתונים שעומדים לרשותו לפני שיקבל החלטה. במקרים שבהם צריך לשנע עובדים ממקום למקום פתרון כמו שימוש במוניות יהיה זול יותר לעומת השכרת רכבים, בהנחה שמדובר בשינוע אחד או שתים לכל היותר, אולם כאשר מדובר בנסיעות מחוץ לעיר או במספר גדול של נסיעות הרי שהשכרת רכבים לצוות העובדים תהיה משתלמת בהרבה.  

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!