משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

המפתחות בפנים – כל מה שחשוב לזכור שמשכירים רכב...

אין ספק שיש בכוחו של רכב שכור לשדרג פלאים כל טיול או חופשה מחוץ לגבולות המדינה. העדר התלות בתחבורה הציבורית, החופש לקבוע בכחות עצמכם את לוחות הזמנים והיכולת להגיע לכפרים קטנים ולפינות חמד נסתרות בצידי הדרכים מושגת אך ורק באמצעות רכב שכור.

אין ספק שיש בכוחו של רכב שכור לשדרג פלאים כל טיול או חופשה מחוץ לגבולות המדינה. 

העדר התלות בתחבורה הציבורית, החופש לקבוע בכחות עצמכם את לוחות הזמנים והיכולת להגיע לכפרים קטנים ולפינות חמד נסתרות בצידי הדרכים מושגת אך ורק באמצעות רכב שכור.אולם רגע לפני שמקבלים את המפתחות חשוב מאוד לבדוק לעומק את העסקה המוצעת לכם ולברר מה בדיוק קורה במקרה ש.. 

על כמה מהבדיקות הפשוטות שיגנו עליכם בעת השכרת רכב בחו"ל, בכתבה הבאה:

צלמו את הרכב מכל זווית אפשרית 

לא פעם, תיירים תמימים לוקחים רכב ויוצאים לדרך מבלי שבדקו אותו בציציות וראו שהכל בסדר. החופשה עוברת על מי מנוחות והרכב משרת נאמנה את בעליו הזמניים אולם כאשר מגיעה השעה להחזירו לחברת ההשכרה מתעוררת בעיה – פתאום מזהה מנהל הסניף שריטה מסתורית או דפיקה קטנה מתחת לטמבון ומחייב אתכם לשלם סכומי עתק בעבור התיקון. אם אתם גרמתם לדפיקה זה בהחלט מתקבל על הדעת אולם במקרים רבים החטא היחיד של שוכרי הרכב הוא שהם היו תמימים מדיי. 

בחברות קטנות שיטה זו משמשת לעיתים כדרך לגיטימית ל"השלמת הכנסה" אולם גם אם שכרתם רכב באחת מהחברות הגדולות אתם עדיין יכולים להקלע לסיטואציה מביכה זו בשל טעות של מי מהעובדים או אפילו בגלל נסיון של אחד העובדים לכסות על דפיקה שהוא עצמו גרם. כך או אחרת, בדיקה היקפית של הרכב וצילום כל פגם קטן בו עשוי להיות בעל ערך רב ביום החזרת הרכב.

השוואת מחירים

בין החברות להשכרת רכב בחו"ל יכולים להיות פערים של עשרות אחוזים. לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי מוטב יהיה אם תנסו לערוך השוואת מחירים זריזה ותבחרו בחברה שמציעה לכם את הדיל המשתלם ביותר.

ואל תתפשרו על טיב הרכב השכור 

זה שאתם מסתדרים מצויין ביום יום עם הפיאט או הרנו הקטנות שלכם זה ממש לא אומר שתסתדרו אים מצויין גם בזמן החופשה... 

בחופשה, כאשר כל המשפחה, על מזודותיה, נמצאת ברכב שעות ארוכות צפיפות ואי נוחות היא האויוב הגדול ביותר של ההנאה. אם אתם כבר משקיעים סכומים גדולים למדיי על טיסות, מלונות, השכרת רכב בחו"ל, דלק, מסעדות וכו' כדאי לשקול להוסיף עוד סכום קטן לטובת שדרוג הרכב השכור.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!