משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

היסטוריה של המותג - קסדות AGV

אופנוסנטר היא היבואנית הרשמית של המותג המצליח בעולם- קסדות AVG המצויינות . אנו מספקים לקהל לקוחותינו קסדות אלה, על מנת לאפשר להם ליהנות מהקסדה הטובה ביותר, כך שיוכלו לקבל את מלוא הבטיחות לרכיבה המושלמת.

עוד מתחילת ההיסטוריה של המותג המצליח AGV הוא נקשר ישירות אל רוכבים שעשו היסטוריה, ביניהם גיאקומו אגוסטיני, ברי שיני, קני רוברטס, ג'וני קכוטו, אנגל נייטו, מרקו נוצ'ינלי, פרנקו אונסיני, פאוסטו גרנסיני, ניקי לואדה, אמרסון קיטיפלדי, ראנדי מאמולה ולוקה קדלורה. שיתופי הפעולה הללו הביאו הצלחות רבות למותג AGV ולמעלה ממאה ושלושים אליפויות עולם, בנוסף לביסוס שם המותג העולמי AGV.

המותג AGV החל את דרכו כמפעל מושבי עור לאופניים בולנסיה שבאיטליה בשנת 1946. בשנת 1948 המותג עושה את צעדיו הראשונים אם עולם האופנועים בתחום הקסדות ונכנס אל תחום התחרויות והחסויות. שנה לאחר מכן יוצרה קסדת החצי הראשונה של AGV, וארבע שנים מאוחר יותר נכנסות לשוק קסדות הפייברגלס של AGV.

 בשנת 1954, לאחר כמה שנים של נסיון, מציגה לראשונה חברת AGV את קסדת החצי עשויה 100% פייברגלס ולא זמן רב לאחר מכן יוצאת החברה עם קסדת פייברגלס מלאה.

 

בשנת 1977 מייסת חברת AGV את Clinica Mobile, פרוייקט שמטרתו לספק שירותי עזרה ראשונה לרוכבים שנפצעו במהלך תחרויות. הפרוייקט הזה פועל עד היום.

בשנת 185 נלסון פיקו לוקח חלק בתחרות פורמולה 1 וחובש במהלך התחרות קסדה מלאה מבית AGV. שלוש שנים לאחר מכן משלימה חברת AGV סדרת מוצרים יחד עם MDS, מותג שמיצב את עצמו במהירות גבוהה לצד אלופים כמו פקה ואקונן ודייב טורפ. בשנת 1995 מתחיל ולנטינו רוסי את הקריירה האגדית שלו בעודו חובש את קסדת AGV ויחד איתה לוקח 7 תחרויות באליפויות עולמיות.

ב 2002 AGV הופכת לחלק מקבוצה בגלית שכבר ניכסה לעצמה מותגי לייזר, ויחד הקבוצה המורחבת הכוללת את AGV, MDS ו LAZER משווקות את המוצרים בתחום הקסדות

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!