משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

החשיבות בבחירת קסדות לאופנועים

במידה ואתם רוכבים על אופנוע או עומדים להתחיל לרכב, אתם בטח מודעים לכך שעליכם להגן היטב על הגוף שלכם בזמן הרכיבה. בתור רוכבי אופנוע, הגוף שלכם חשוף הרבה יותר לפגיעות שונות.

החשיבות בבחירת קסדות לאופנועים

במידה ואתם רוכבים על אופנוע או עומדים להתחיל לרכב, אתם בטח מודעים לכך שעליכם להגן היטב על הגוף שלכם בזמן הרכיבה. בתור רוכבי אופנוע, הגוף שלכם חשוף הרבה יותר לפגיעות שונות, כאשר הפגיעה המסוכנת ביותר נחשבת לפגיעה בראש - שיכולה לגרום לפצעים, שיתוק , הגבלות שונות, ואף למוות במקרים קשים יותר. כמובן שבעזרת קסדות לאופנועים אפשר להימנע מתופעות הללו, וגם במקרה של תאונת דרכים, הראש שלכם יהיה מוגן היטב. אבל איך תוכלו לדעת אי קסדות לאופנועים צריך לבחור? באיזה קריטריונים יש להתחשב? והאם יש הבדלים בין סוגי הרכיבה לסוגי הקסדות?

 

כל מה שחשוב לדעת

ראשית, כאשר אתם בוחרים קסדות לאופנועים יש להתחשב במשקל שלהן. קסדה צריכה להיות באיזון הנכון. מצד אחד, קסדה קלה מאד אמנם תאפשר לכם רכיבה נוחה יותר, וכן אפשרות יותר נוחה להביט לצדדים ולסרוק את הכביש. מהצד השני, הקסדות הקלות גם מגינות פחות על הראש שלכם, ובמקרה של תאונות קשות זה יכול להיות בעייתי. היתרון המשמעותי של קסדות כבדות הוא כמובן בהגנה האולטימטיבית שהן מספקות לכם, אם כי אתם תחושו מוגבלים יותר ברכיבה. ההמלצה שלנו אליכם היא לבחורקסדות לאופנועים שיהיו קלות יחסית לנסיעה בתוך העיר, אך אם מדובר על רכיבת שטח או רכיבה בכל הארץ למרחקים ארוכים - כדאי לבחור קסדות קצת יותר כבדות. היום יש גם קסדות סופרמוטו שהן יקרות יותר, ומספקות איכות גבוהה, במשקל קל יחסית.

יש לשים לב לפתח של הקסדות שאתם בוחרים. לרוב, קסדות לאופנועים שמשות לנהיגה עירונית, יהיו עם אפשרות לפתוח את החלק הקדמי. כך, אתם יכולים גם לרדת מהאופנוע ולהרים את הפתח מבלי להוריד את הקסדה, כדי לראות טוב יותר את הסביבה שלכם. מהצד השני, קסדות סגורות לחלוטין, מספקות לרוב הגנה טובה יותר. גם כאן – אם אתם נוסעים לאורך זמן ובמהירות גבוהה, מומלץ להעדיף את הקסדות הסגורות, אך לרכיבה יומיומית במרכז, אפשר לבחור את הקסדות הפתוחות.

 

עוד כמה טיפים חשובים

שימו לב שכאשר אתם בוחרים קסדות לאופנועים, חשוב שאתם תחושו בתוכה בנוחות. קסדה טובה צריכה לכלול בתוכה ריפוד לראש, שכן אתם עומדים לחבוש אותה לא מעט זמן, וחשוב שאתם לא תחושו שאתם נחנקים , או שהראש שלכם מיטלטל בפנים. חשוב מאד לבחור קסדה שכוללת גם פתחי אוורור, כך שתוכלו לנשום בנינוחות בזמן הרכיבה שלכם. כמו כן, לעתים אתם תרצו לבחור קסדות לאופנועים עם אפשרות להתקנה של אוזניות דיבורית בכדי לנהל שיחות טלפון בזמן הרכיבה, וזה עוד קריטריון חשוב מאד.

לאחר שתשקלו את כל הקריטריונים הללו, תוכלו לבחון את הקסדות השונות ולהשוות בין המחירים. מומלץ בחום לבחור קסדות לאופנועים אך ורק של חברות מוכרות בתחום, שכן כך אתם גם תדעו שהן עומדות בתקנים המחמירים ביותר, וכן תוכלו לקבל אחריות על הקסדה

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!