משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אופנועים - אורח חיים

אופנועים הם קלי תנועה, לא תופסים מקום ונפח רבים. לא נדרש ליצור עבורם מתחם חנייה מיוחד. עלות האחזקה שלהם נמוכה יותר מאשר מכונית. הם מעניקים תחושה של חופש ושליטה.

סיבות  שונות מניעות אנשים לרכוש אופנועים. יש מי שאוהבים את תחושת החופש, המהירות, המרחבים. יש מי שחשובה להם הנוחות, הזריזות, היכולת לתמרן כלוליינים בין טורי מכוניות נוסעות או תקועות בפקקי תנועה (או, אם לדייק- פקקי תנוחה). 
אופנועים הם קלי תנועה, לא תופסים מקום ונפח רבים. לא נדרש ליצור עבורם מתחם חנייה מיוחד. עלות האחזקה  שלהם נמוכה יותר מאשר מכונית. הם מעניקים תחושה של חופש ושליטה. ברור כי רכיבה ונהיגה  עליהם מחייבת זהירות יתרה. הסכנות האורבות לאנשים הרוכבים עליהם שקופות וגלויות. 
לא אחת נתפסים אופנוענים כהרפתקנים, כרוכבי שטח אתגריים. אבל לא כל מי שרוכב על אופנועים הוא בהכרח הרפתקן, גם לא בהכרח חובב ספורט אתגרי. רבים מעדיפים לרכוב על אופנוע משום שזה, מבחינתם, הפתרון המיטבי להגיע בתוך זמן קצר ממקום למקום. מי שנמצאים בתוך כלל ציבור זה אבל גם יוצאים ממנו מבחינות מסוימות הן השליחים. 
אופנועים  בעבודה
 עבור שליחים ( פיצה, מחשבים, חבילות ועוד) האופנוע הוא כלי עבודה. בדרך כלל ניתן  להבחין ולאפיין את הרוכבים על  אופנועים כמי שנמצאים בעבודה  הן על פי לבוש – בדרך כלל סרבל עם לוגו של החברה או הצבע המאפיין אותה- והן על פי נהיגתם המהירה , התזזיתית. רואים שחבל להם על כל רגע וכל אור אדום משבית אותם בעל כורחם, כמו, בעצם, כל מי שנוהג בכבישים...
יש מי שעבורם אופנועים הוא משחק, שעשוע, תחביב. בכבישים רעועי התשתיות של ארצנו, שאינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אפשר לראות לא פעם שיירות של אופנוענים נוסעים להנאתם.
לרשות הרוכבים על  אופנועים  מגוון של כלים. יש שהאופנוע מהווה עבורם סמל סטאטוס. הם  רוצחים להיראות כמי שרוכבים על "כלי כלי" – מסוקס ומאובזר ומהיר וחזק  כמוהם. לעומתם יש מי שמסתפקים בטוסטוס קל ופשוט, אשר יש כאלה שיחריגו אותו ממשפחת האופנועים ויראו בו כמי שנולד עם מום מולד...
אופנועים מלווים את חיינו בכל מקום ובכל זמן. רבים גילו זה מכבר את הפוטנציאל העצום הגלום בהם לחיסכון בזמן ולניצולו המיטבי.
תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!