משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה מעיל עם חימום

מעיל עם חימום

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

מעיל עם חימום

אנחנו, הישראלים, רגילים שרוב השנה הטמפרטורות מאוד גבוהות ומאוד חם בחוץ. לכן בחורף, גם אם לא מאוד קר באופן יחסי למדינות אחרות, לנו מאוד קר כיוון שאנחנו רגילים לטמפרטורות גבוהות.
אנחנו באופנוסנטר מציעים מעילי חורף לאופנוע, מעיל רב עונתי לאופנוע ובנוסף ישנו דגם מיוחד של מעיל עם חימום.

מעיל חורף לאופנוע עם מערכת חימום פנימית

מעיל החורף המחומם שלנו מגיע עם מערכת חימום המופעלת על ידי חיבור USB. אנו מציעים באתר ובסניפים של רשת אופנוסנטר מעילים של חברת SPYKE האיטלקית המייצרת ביגוד עור וביגוד רכיבה באיכות הכי גבוהה בעולם ומקפידה על פיתוח טכנולוגי מתקדם. דגם DAKAR של המותג הוא בעל 3 שכבות בד סופטשל שהוא בד סינטטי שעבר החלטה וצורת הגימור שלו נעימה ורכה, בעל שכבות בידוד חום אטומות לרוח ואטומות כמעט לגמרי לחדירת מים. הבטנה של הבד עשויה מפוליאסטר והמעטפת החיצונית עשויה 60% פוליאסטר ו40% בד ספנדקס הידוע בגמישותו, מה שהופך את המעיל לנוח ופרקטי.
במעיל ישנה רצועת הידוק בשרוולים, על מנת להתאים לכם את המעיל בצורה הטובה ביותר ולמנוע חדירת מים וקור, מחזירי אור בשרוולים גם מקדימה וגם מאחורה לנהיגה בחושך, כפתור הפעלה לחימום כשקר במיוחד וכמובן מיגונים כמו מגני כתפיים, מרפקים, ומיגון גב רך לנוחות ובטיחות מקסימליות.
המעיל מאושר בתקנים הכי גבוהים ובעל תעודת A CLASS.

חשיבות התאמת מידת מעיל לאופנוע לרוכב

מעיל עם חימום מגיע במידות S עד XL, וחשוב להתאים את המידה כיוון שהמיגונים הנמצאים במרפקים, בכתפיים ובגב חייבים להיות ממוקמים בצורה נכונה על גוף הרוכב, במיוחד בעת תאונה כאשר אלו הם החלקים הנפגעים ראשונים בזמן נפילה מהאופנוע.
יועצי השירות של אופנוסנטר ישמחו לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להתאים את מידת המעיל בצורה הנכונה והיעילה ביותר על מנת שתהיו בטוחים ומוגנים כאשר אתם רוכבים בחורף, במיוחד כשהכביש רטוב וחלקלק ויש יותר סיכוי לתאונות.

ה"אני מאמין" של רשת אופנוסנטר

אנו מאמינים בחמישה אלמנטים חשובים כאשר אנו מייבאים, מייצרים ומוכרים את המוצרים הרבים שלנו ברשת אופנוסנטר, הרשת המובילה לציוד ואביזרים לאופנועים ורכבים דו גלגליים.
• האלמנט הראשון הוא אמינות – לרשת שלנו ועובדיה יש ניסיון של מעל 18 שנה בכל מה שנוגע ברכבים דו גלגליים, אז אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו יודעים כיצד לענות על כל צרכיכם.
• האלמנט השני הוא שירות - יש בחזקתנו אלפי לקוחות מרוצים היודעים שאצלנו הם מקבלים את השירות הכי טוב, וששירות זה הדבר הכי חשוב לנו. יועצי השירות שלנו מנוסים ובעלי ידע נרחב וישמחו לעזור לכם עם המון מוטיבציה וחיוך.
• האלמנט השלישי הוא איכות – אנו מייבאים מותגים מהטובים והמובילים בעולם כמו AGV , MGR , SMK , SPYKE , RED , JUST1 , CAT2MOTO ועוד רבים אחרים.
• האלמנט הרביעי הינו מחיר - אנו משתדלים ככל האפשר להביא לכם את המחירים הזולים ביותר בשוק למוצרים באיכות הגבוהה ביותר בשוק, וישנה הנחה בלעדית לחברי המועדון שלנו. אנחנו עושים המון מבצעים משתלמים ואירועי מכירות שווים ביותר.
• האלמנט האחרון הינו מקצועיות - כל אנשי הצוות של רשת אופנוסנטר התמקצעו במיוחד כדי לענות על הצרכים של הלקוחות שלנו בצורה המיטבית, הם בעלי ידע רב ושירותיות גבוהה ביותר.

רשת אופנוסנטר ויועצי השירות של הרשת ישמחו לעזור לכם גם בסניפים הממוקמים במרכז הארץ, אנו מציעים שירות לקוחות מעולה בוואטסאפ ובטלפון במספר 054-979-3930. נשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה ואל תשכחו להישאר מוגנים ברכיבה באמצעות ביגוד לאופנועים , ציוד נלווה לאופנועים , קסדות לאופנועים , כפפות לאופנועים ועוד מגוון רחב של מוצרים היהפכו כל רכיבה שלכם לרכיבה האולטימטיבית!

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!