משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה מעילי חורף לאופנוע

מעילי חורף לאופנוע

מעיל חורף לאופנוע

החורף הוא עונה שרוכבי האופנועים חייבים להיות מפוקסים יותר ולשמור על ערנות גבוהה מהרגיל. תנאי הרכיבה בחורף שונים מהקיץ - קר לנו, גשום, הכבישים רטובים - לכן קיימת סכנת החלקה, טווח ראייה צר העקבות ערפל וגשם. חשוב שנשמור על הגנה גם בחורף. מעיל חורף לאופנוע נתפר במיוחד לעמידות בתנאי מזג אוויר קשים. הוא עמיד יותר, מחמם יותר, בנוי בצורה שתהיה נוחה לרוכב ולא יספוג מים מהגשם. קיימים דגמים רבים ומגוונים של מעילי חורף לאופנוע ברשת אופנוסנטר, המספקת לרוכבי הדו גלגלי ציוד לרכיבת חורף ומיגון לרוכב. באתר האינטרנט שלנו, תוכלו לקיים רכישה אונליין של מעיל חורף לאופנוע, יועצי השירות של רשת אופנוסנטר לשירותכם.

התאמת מעיל לאופנוע לרוכב

התאמה נכונה של מעיל לאופנוע לרוכב האופנוע, תגרום למעיל להגן על הרוכב בעת סכנה ואז המעיל יעניק לרוכב חוויית רכיבה נעימה ונוחה.
בעת תאונה, החלקים אשר יפגעו ראשונים הם הכתפיים, המרפקים והגב. מעיל אופנוע איכותי יגן בצורה מקסימלית על חלקים אלה בפלג הגוף העליון של רוכב האופנוע. בכל הדגמים של המעילים שאנחנו, רשת אופנוסנטר, מציעים לכם רוכבי האופנועים, יש מיגון לכתפיים, למרפקים ולגב. התאמה נכונה של מידת המעיל לרוכב האופנוע תגרום לכך שמיקום המיגונים יהיה נכון ומדויק למקומות עליהם חשוב להגן וכך נקבל בטיחות מקסימלית.

תפקידי מעיל חורף לאופנוע

כמו שהוסבר מעלה, המעיל מגן עלינו בעת סכנה. אך הוא מגן עליו לא רק בעת סכנה - בזמן הרכיבה, אנו רוכבים נגד כיוון הרוח ונתקלים באבק, אבנים קטנות וחרקים ומזיקים אחרים. בחורף, למעיל יש תפקיד נוסף – הוא מגן עלינו מהקור, הגשם והרוחות החזקות. כל רוכב אופנוע חייב לוודא כי הוא בוחר מעיל חורף לאופנוע עם הגנה מרבית מפני תנאי מזג האוויר וגם מבחינה בטיחותית בעת תאונה מסוכנת. מעילי האופנוע שאנו מציעים ברשת אופנוסנטר מעניקים לרוכב עמידות במים, שמירה על חום ומיגון מלא.

מעיל חורף לאופנוע ברשת אופנוסנטר

הרשת שלנו מאמינה בחמישה דגשים חשובים כאשר אנו בוחרים אילו מוצרים להציע לרוכבי האופנועים:
• אמינות – לרשת שלנו יש ניסיון של מעל 18 שנה בכל הנוגע לרכבים דו גלגליים.
• שירות - יועצי השירות המנוסים שלנו תמיד יעזרו לכם עם חיוך ואהבה. אנחנו גאים להגיד שיש לנו אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.
• איכות - אנו בוחרים לייבא ולמכור רק את המותגים המובילים בעולם.
• מחיר - באתר תמיד יש מבצעים משתלמים וחברי מועדון מקבלים הנחות קבועות החל מהקנייה הראשונה!
• מקצועיות - כל הצוות של הרשת התמקצע עד הפרטים הקטנים בכל מה שנוגע לאופנועים וכולנו בעלי ידע מאוד רחב על ציוד ואביזרים לאופנועים

רשת אופנוסנטר, היבואנית הרשמית של מגוון מותגים ודגמים של ציוד ואביזרים לאופנועים, מציעה מעילים לאופנוע לכל עונות השנה, בנוסף לציוד נלווה לאופנועים, מגוון קסדות לאופנועים ועוד המון מוצרים נוספים. צוות יועצי השירות הבכיר של הרשת ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, תהייה או התייעצות על מנת לעזור לכם לדייק את הציוד איתו אתם רוכבים על האופנוע שלכם. אל תהססו ליצור קשר בטלפון או בוואטסאפ במספר 054-979-3930.

 

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!