משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה כפפות לאופנוע שטח

כפפות לאופנוע שטח

כפפות לאופנוע שטח

אנו, בני האדם בכלל ורוכבי אופנועים בפרט, לא היינו מסתדרים בלי הידיים שלנו. הן עדינות ורגישות ואנחנו לא רוצים שיקרה להן דבר, ולכן חשוב לשמור עליהן מכל משמר. על מנת לעשות זאת, חשוב לעטות כפפות לאופנוע בעת הרכיבה, לא משנה באיזה סגנון אנו רוכבים – בין אם אנו רוכבים על אופנוע שטח, אופנוע כביש או קטנוע - כפפות גם ישמרו על הבטיחות שלנו וגם יעניקו לנו תחושת ביטחון והרגשה מקצועית יותר כאשר נאחוז בכידון האופנוע. יש להתאים את הכפפות לסגנון הרכיבה שלנו. לרוכבי שטח מוצעות כפפות לאופנוע שטח שהן ממוגנות יותר משום שסגנון הרכיבה הזה בא עם סיכונים רבים יותר.

כפפות לאופנוע שטח ברשת אופנוסנטר

רשת אופנוסנטר, הרשת המובילה בארץ לייבוא ומכירה של ציוד ואביזרים לאופנועים, מציעה לכלל הרוכבים בישראל סוגים שונים של כפפות לאופנוע שטח ממותגים שונים כמו RED KENNYJUST1 ועוד. חוץ מכפפות לאופנוע שטח סטנדרטיות, ישנו מגוון סוגים של כפפות לאופנוע שטח כמו כפפות לאופנוע שטח לילדים, כפפות קיץ לאופנוע שטח וכפפות חורף לאופנוע שטח. אנו מציעים מגוון רחב של דגמים של כפפות לאופנוע שטח - חלקם בשילוב של בד עור יחד עם סוגי בד שונים, רובם עם חיזוקים כפולים בכף היד ובאגודל ובעלי בד גמיש על מנת לייצר תחושת נוחות מקסימלית בעת הרכיבה. חלק מדגמי הכפפות מגיעים עם מיגוני סיליקון על האצבעות על מנת שתהיה אחיזה אופטימלית בכידון האופנוע וחלקם מגיעים עם רצועת סקוטש על מנת שנוכל להתאים את המידה באופן מדויק לידי הרוכב. הכפפות מוצעות במגוון צבעים ומידות, ולכל דגם יש את יתרונותיו הייחודיים. עלינו לבחור נכון ומדויק ועדיף תמיד להתייעץ עם צוות יועצי השירות של הרשת על מנת להגיע להתאמה המדויקת והמושלמת עבורכם.

כפפות חורף לאופנוע

בחורף, לכפפות לאופנוע יש תפקיד כפול – גם הגנה על הידיים שלנו מבחינה בטיחותית וגם הגנה מהקור והגשמים. על מנת למקסם את חווית הרכיבה שלכם בחורף, אנו מציעים כפפות חורף לאופנוע.
הן בעלות שכבות מיגון, חלקן עם מיגון קשיח וחלקן עם מיגון רך, ועוד שכבה מיוחדת העמידה במים. שכבות הבד של סוג כפפות זה הן עבות יותר על מנת להגן מהקור.

כפפות קיץ לאופנוע

כפפות קיץ לאופנוע מיועדות לימי הקיץ הלוהטים של האקלים הישראלי. ישנן כפפות לאופנוע שטח המיועדות במיוחד לקיץ כך שהן מגיעות עם פתחי אוורור מיוחדים השומרים על זרימת האוויר והרוח לכפות הידיים, על מנת שלא נסבול מיתר זיעה מעיקה בעת הרכיבה. כפפות לאופנוע לא מיועדות רק להגנה מהקור, אלא גם להגנה ממפגעים סביבתיים כמו אבנים קטנות המתעופפות בדרך, חרקים למיניהם, השמש הקודחת מעלינו והגנה בטיחותית בעת תאונה או נפילה. למרות שחם בחוץ, חשוב לעטות כפפות בקיץ משלל סיבות, כאשר אחת מהן היא הסיכון של כוויה מהאספלט הרותח בעת נפילה מהאופנוע.

צוות יועצי השירות של רשת אופנוסנטר, הרשת המובילה בישראל לציוד ואביזרים לרכבים דו גלגליים, עומד לרשותכם עם מידע רחב וניסיון ארוך שנים. אנו נסייע לכם לבחור מבין שלל סוגי האביזרים לאופנועים שאנו מציעים באתר ובסניפים, ולהגיע להחלטות הנכונות ביותר. ניתן לשלוח לנו בכל עת הודעה בוואטסאפ או להתקשר למספר 054-979-3930 ואנו נשמח לסייע בכל צרכיכם עם המון סבלנות וחיוך רחב!

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!