משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה חליפות גשם

חליפות גשם

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

מכנס גשם עובי בינוני RED

מכנס גשם עובי בינוני
103.5 ₪ 138 ₪

ערדליים להלבשה על הנעליים RED

ערדליים RED
89.4 ₪ 149 ₪

מכנס גשם עבה מרופד RED

מכנס גשם עבה מרופד
178.5 ₪ 238 ₪

חליפת גשם וסערה לאופנוע 2 חלקים עובי בינוני RED

חליפת גשם וסערה לאופנוע 2 חלקים עובי בינוני RED
220.5 ₪ 294 ₪

חליפת גשם וסערה 2 חלקים עבה מרופדת RED

חליפת גשם וסערה 2 חלקים עבה מרופדת RED
336.75 ₪ 449 ₪

חבילה גשם פלוס

חבילה גשם פלוס
426.62 ₪ 514 ₪

מעיל חורף לאופנוע RED דגם BOSTON 2.0

מעיל חורף לאופנוע RED דגם BOSTON 2.0
790 ₪

חורף חם

חבילה גשם פלוס
491.84 ₪ 928 ₪

מכנסי רכיבה ממוגנים 4 עונות CAT2MOTO דגם VENTO

מכנסי רכיבה ממוגנים לקיץ CAT2MOTO דגם VENTO
1,139 ₪

חורף ממוגן

חורף ממוגן
952.84 ₪ 1,148 ₪

חורף ממוגן פרימיום - נשים

חורף ממוגן פרימיום
986.04 ₪ 1,188 ₪

מעיל חורף לאופנוע KENNY דגם TRACK כתום שחור

מעיל KENNY דגם TRACK צבע כתום
240 ₪ 1,200 ₪

חליפות גשם
ישראל אמנם מדינה חמה למדי, עם ימי שמש רבים גם בעונה הקרה, אבל בשיא החורף אנחנו מתמודדים עם ימים קרים וגשומים במיוחד. הבשורה הטובה היא שגם בימים הללו אפשר להמשיך וליהנות מהאופנוע, כמובן בהנחה שאתם מצוידים באביזרים הנכונים לאופנוע ובעיקר חליפות רכיבה לאופנוע שמתאימה בדיוק למזג האוויר הזה. רגע לפני שאתם יוצאים מהבית, הנה כמה כללים פשוטים שיעזרו לכם לבחור חליפות גשם לאופנוע שיתאימו בדיוק עבורכם.

חליפות גשם לאופנוע – עבים ומחממים
בבחירת חליפות גשם לאופנוע יש כמה קריטריונים חשובים במיוחד שרצוי לתת עליהם את הדעת, ואין ספק שהיכולת של החליפה לחמם אותנו נמצאת בראש הרשימה. לצורך הדוגמה, מכנסי גשם של המותג היוקרתי RED כוללים ריפוד נעים המותאם לרכיבה בימים הקרים. הם עבים, הם מחממים, והם תורמים לחוויית רכיבה בלתי רגילה גם בימים שבהם נדמה שעדיף להישאר בבית עם הטרנינג, צמודים לרדיאטור ורחוקים מהגשם ומהרוח המשתוללת שם בחוץ.

חליפות גשם לאופנוע בשני חלקים
לצד האפשרות להצטייד במכנסי רכיבה בלבד, המותגים המובילים מציעים את הסט השלם: חליפות גשם לאופנוע שכוללת גם מעטפת מצוינת לפלג הגוף העליון. חליפות אלה אטומות באופן מלא, עשויות מחומרי גלם משובחים ונועדו למנוע חדירת מים. הן גם כוללות קפוצ'ון שניתן לשלוף בקלות רבה, מחממות במיוחד ועושות את כל זה בלי להתפשר לרגע על הנוחות. יתרה מכך, במכנסי הרכיבה לאופנוע אפשר למצוא גם רוכסן שמטרתו לאפשר התלבשות (או התפשטות) בקלות, בלי להסיר את הנעליים.

להשלמת התמונה – ערדליים
בחרתם נעליים נוחות לרכיבה באופנוע, אבל האם הן מתאימות גם לימי החורף? הרי נעליים רטובות יכולות לפגוע בחוויית הרכיבה, וגם להוות סכנה של ממש. אלא שגם לבעיה הזו יש פתרון, וכדאי שתכירו את הערדליים, אותם מלבישים למעשה מעל לנעליים. הם זמינים בשלל מידות, מ-35 (או XS) ועד 45 (XL3), מונעים חדירה של מים ומספקים גם שכבת חימום נהדרת. שימו לב לחומרים מהם עשויים הערדליים, ולסוליית הגומי שנועדה למנוע החלקות.

חליפות גשם לאופנוע – המותגים הטובים בעולם
בין אתם זקוקים לערדליים, למכנסיים או לחליפה המושלמת, כדאי להכיר את המותגים האיכותיים והטובים ביותר, כדוגמת RED או Spider. מותגים אלה, הזמינים לרכישה באתר אופנוסנטר, פורשים בפניכם מבחר חליפות גשם לאופנוע. חליפות אלה אטומות, עם התפרים המולחמים בניילון פנימי למניעת חדירת מים. גם הבדים איכותיים מאוד, והחליפות נוחות ללבישה, להסרה ובעיקר בעת הרכיבה. בנוסף תוכלו להצטייד גם בערדליים של RED או ערדליים של המותג Oxford, כל מה שצריך כדי ליהנות מרגליים יבשות וחמימות אפילו בימים הרטובים והקרים ביותר.

בחירה נכונה של חליפת גשם
כדי שתוכלו ליהנות מהרכיבה בחורף, כדאי לבחון היטב את החליפות השונות ולבחור את זו שמתאימה לכם באמת. בחנו את החומרים מהם עשויים המכנסיים, החלק העליון והערדליים, ודאו שהם אטומים היטב ושימו לב גם לאחריות היצרן על עמידות החליפה לאורך העונה כולה. מומלץ גם למדוד את הערדליים מעל לנעליים עמן אתם רוכבים בדרך כלל, כדי להבטיח התאמה מושלמת בין השניים. כל אלה ישדרגו את חוויית הרכיבה שלכם, ויאפשרו לכם להגיע אל היעד כשאתם יבשים. חשוב לא פחות מכך, חליפות גשם לאופנוע וערדליים טובים יצליחו לחמם אתכם טוב יותר, כדי שתוכלו להתמקד ברכיבה וליהנות ממנה הרבה יותר. אז נכון, אנחנו צריכים להיות חכמים בקיץ הישראלי, אבל חשוב לא פחות מכך להיות חכמים בחורף, בוודאי אלה מאיתנו שבוחרים ליהנות מכל היתרונות שיש לאופנוע להציע לנו.

צוות היועצים המקצועיים של רשת אופנוסנטר ציוד לאופנועים ואביזרים לאופנועים,
מחכים לכם עם חיוך ומידע שיעניק לכם את הכלים להגיע להחלטה הנכונה ביותר באשר לרכישת ביגוד לאופנועים בהתאמה אישית לצרכים האישיים שלכם. זמינים תמיד התקשרו: 0549793930

 

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!